,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. május 19., hétfő

~ ROPOGÓS - MÁKJOGHURT , EPERREL ~




 Szeretem a mákos cuccokat, ráadásul ezek az apró szemecskék sok pozitív hatással is rendelkeznek. Már olajat is sajtolnak belőle, igaz elég borsos az ára, de nagyon jótékony hatással van a csontszöveteinkre.
Legnagyobb mennyiségben karácsonykor fogy, de érdemes beiktatni hetente az étrendünkbe is.
Én szeretem ha a fogam alatt ropog a mák, így a joghurtba is szórtam keveset - szóval, ez a végtelenül egyszerű desszert, percek alatt kész van -  egészséges és finom. 
A rétegek közé egy sor babapiskóta is került, de ez tulajdonképpen el is hagyható .

» HOZZÁVALÓK « 
- 1 nagy poharas joghurt ( 450 g )
- 1, 5 ek darált mák
- 1 / 2 ek egész mák 
- kb 2 - 4 ek méz
-  pár darab bármilyen keksz vagy babapiskóta
- eper


- A joghurtot keverjük össze a mákkal és állítsuk be mézzel, a kívánt édességet.
- Egy pohár aljára halmozzunk feldarabolt epret, kanalazzunk rá a mákos joghurtból, erre tördeljünk kekszet vagy babapiskótát.
- Halmozzunk rá ismét epret és kanalazzuk rá a joghurtot .
- Végül díszítsük eperrel, egész mákkal és mentavéllel.





4 megjegyzés:

  1. Különleges a mákkal, és nagyon guszta! :) Elfogadnék egy pohárral! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda ötlet! Jaj, és a fotók...

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem a mákot és nagyon ötletes joghurtba téve! Fincsi lehet!

    VálaszTörlés
  4. Hankka, Viki, Csigabige!
    Köszönöm ! - tényleg finom - és aki a mákot szereti az ki ne hagyja

    VálaszTörlés